Direktlänk till inlägg 30 december 2013

Åsikt om homosexuella

Av Tilda Cesarion - 30 december 2013 02:22

Nu är det så att jag har lust att skriva av mig lite.

Har hittat min Youtube-hjälte Gaygod han och hans kille är det absolut finaste paret ever! Såg en hel pussvideo på bara dem två i 10 minuter.Typ det finaste och absolut gulligaste jag sett.


Men homosexuella då? Här ovanför mig får ni ju antagligen en bild av vad jag tycker om dem.

Man har rätten att älska vilken människa man villl oavsett kön, ingen sätter stopp för vem man älskar eller inte. 


Det är vissa lagar som säger stopp i vissa länder som jag tycker är sjukt.

Har aldrig i hela mitt liv varit "homofobisk" .. får bara rysningar utav homofober och tycker det är patetiskt.

Man har rätten att älska vem man vill.

 #pride 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda Cesarion - 21 augusti 2014 19:17

Bloggtorkan är inte speciellt torr längre då en UR-SNYGG kille börjat på skolan. Kan ni relatera hur mycket det påverkar ens existens? Tänkte såhär: Samma gamla tråkiga skola, tills killen klev in i matsalen & allt sken upp.  Nu får ni nog era eg...

Av Tilda Cesarion - 18 juli 2014 22:16

Hej! Har helt och hållet glömt denna blogg ... Gör det under perioder. Har ju fullt upp med konstprojektet, jobbat sedan Onsdag-Onsdag denna veckan och nu får jag äntligen vila, men det första jag gjorde när jag kom till Umeå var att sova & sen ta fä...

Av Tilda Cesarion - 7 juli 2014 20:05

Hej alla ni som faktiskt valde att läsa detta inlägg, förmodligen eftersom rubriken var ganska lockande. För det första, nej, jag kommer inte att skriva att Oscar är funktionshindrad, detta inlägg kommer inte innehålla hat överhuvudtaget, bara en å...

Av Tilda Cesarion - 26 juni 2014 22:43


Sjukt kul det var! Nu har det gått 6 dagar utav våran paus innan Pori. Har träffat trevligt folk och målat 5 träd tillsammans med Elsa och nå pojkar som vi hjälpte! Näst-sista-dagen var det bara 3 som städade utav 22 dock, och jag och Elsa fick bek...

Av Tilda Cesarion - 31 maj 2014 22:07

Jag och Elsa ansökte om att få va med detta projekt! Trotts ups and downs så är vi nu med på listan och ska få hjälpa till , vi och tre andra från Umeå! Så vi ska designa träd och placera ut dem i Umeälv. Inte nog med det!!! Vi ska åka till Pori ...

Presentation


En typisk tonårs-blogg, spikat med känslo samt vardagliga inlägg. Ps. Bloggar bara då jag har något intressant att berätta

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Transparent Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards