Alla inlägg under mars 2014

Av Tilda Cesarion - 28 mars 2014 17:38

Jag har inte bloggat på en ganska långt tid eftersom jag nu under en period varit väldigt ledsen.

Förlorat en bästavän... Har fått reda på att han snackat skit om mig längre in i vänskapen och dessutom så ifrågasatte han om jag hade problem och där tog allt slut 8 års vänskap åt helvete

Personligen tycker jag att skitsnack om ens bästavän är det största sveket man kan göra och personligen bara förlorar på det.

Efter bråket har jag skolkat en del och har ungifär skolk varje vecka, vilket inte är så bra.

I Onsdags så ville mamma att jag skulle må lite bättre eftersom omgivningen har märkt av detta 

så hon tog mig till simhallen vilket var otroligt bra gjort! Efter badet så både skratta jag och var pratglad vilket jag inte varit på ett tag.

Såklart är detta väldigt jobbigt och tungt ... Jag har suttit i möten och fått falska anklagelser och en massa påhopp... Alla vill lixom prata med en och berätta att han/hon har också börjat snacka skit om dig.

Jag får bita ihop helt enkelt.

Det sista jag gjorde innan jag lämnade skolan var att skrika bitch till klassens dryga falska elev.

Jag vill inte ha henne i klassen, ursh. Det är bland annat hon som sprider falskheter om mig.

Avundsjuk på mitt liv? Right! Jag tror fan hon är det... Hon lägger sig i, surfar runt på min instagram och grejer, skulle inte förvånas om hon faktiskt läser detta!

Mer då?

Jag kommer tillbaka till bloggandet.. Har en massa smaskiga inlägg som väntar! Bloggar senare idag också, puss på er



Av Tilda Cesarion - 18 mars 2014 22:34

Ska te agnäs med klassen imorgon och åka skrana hahhah

Av Tilda Cesarion - 18 mars 2014 22:31

Idag tog jag steget att skriva till killen jag gillar, lite censurerat, smidigt men ändå rakt på sak.
Sedan slutade med att jag får höra av mig så kan vi planera en träff.... Hur bra på en skala från 1-10 !? Grymt awzome!

Av Tilda Cesarion - 18 mars 2014 22:29

Våra mammutar/morsor/mammor hade bokcirkel idag medans jag & elsa hade
mat - snackis - alftons åberg - kak marathon uppe i mitt rum!
Ps. SUGER PÅ ATT BLOGGA!

Av Tilda Cesarion - 14 mars 2014 22:36

Umgåtts med mina syskon och föräldrar, hela familjen, dessa dagar och kommer forsätta ända tills Söndag då det är dags att säga hejdå!

Idag blev jag hämtar 13.50 & jag, pappa och mina storebrorsor for och käkade på Max Hamburgare.

Efter det kom vi hem till att mamma och storasyster stod och laga mat i köket eftersom vi hade gäster hos oss ikväll! Detta har varit en trevlig afton, först var jag ledsen och sen blev jag glad! 

Nu är jag hos My och är super-mega-duper-trött och ska somna snart eftersom glass-mässan startar imorgon kl. 10.00

           

Av Tilda Cesarion - 11 mars 2014 22:40

Fastnat för American horror story. En utav de bästa serierna jag sett genom tiderna! Så kär i killen och alla fina kyssar.
Mhaw.

Av Tilda Cesarion - 11 mars 2014 22:37

Denna natt kommer jag spendera hos Elsa! Vi har ätit ton med potatisbullar + något annat onyttigt!
Nu ska vi natta, gonatt

Presentation


En typisk tonårs-blogg, spikat med känslo samt vardagliga inlägg. Ps. Bloggar bara då jag har något intressant att berätta

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Transparent Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards