Alla inlägg under februari 2014

Av Tilda Cesarion - 24 februari 2014 20:50

Saknar saknar & saknar. Fina underbara koala/sengångar buddies :3 Upplevde så mycket nytt i o efter resan... :) Om ni bara visste!

Av Tilda Cesarion - 24 februari 2014 20:46

-
Idag hade vi sovmorgon men eftersom jag bor två mil från umeå så går inte bussarna sådär jätteofta! När jag kom till skolan var de bara 4 på plats.
(Censurerade pga sura miner och ständigt tjat)
Lite komisk! :D

Av Tilda Cesarion - 24 februari 2014 20:40

Jaow har umgåtts med Elsa idag en massa o en helt oplanerad dag avslutas med att Elsa är i mitt sovrum en helt vanlig vardag!!! Vad ska man säga? :) Buddies eller vad?
Vi ska släcka och somna nu typ... Bjuder på en vacker bild på mig och brorsan när vi gick ifrån bussen! xoxo

Av Tilda Cesarion - 23 februari 2014 17:28

Okej så mamma sa att hon hade en person i kikaren som låter som Kim Cesarion, sedan visade hon mig honom, Maxwell.
Seriöst, jag sökte upp honom och nu är jag fast. Hans röst är magisk! <3

Av Tilda Cesarion - 21 februari 2014 11:24

Ska chilla på stan efter skolan med mamma, köpa nya grejer och så.
Förmodligen blire att äta någon kinabuffe och raffa åt sig sushi yummie.

I helgen? Planerat att gå på disco men är såpass trött så jag stannar hemma.

Följ mig på Instagram : Tildasis

Av Tilda Cesarion - 20 februari 2014 07:52

Av Tilda Cesarion - 20 februari 2014 07:51

Jag hanterar ej detta såg undressed igår på Grammis utav falsett-mästaren Kim Cesarion.
Framträdande fick mig att skrika och skaka så jävla sexigt.
Fakta:
- Jag startade Kims första fanpage
- Han har gett 2 shoutouts
- Följer den & gillar då och då
- Hams designer Emiliadeporet & Qhris plus hans trummis följer.
- Vi chatta under en period jättemycket
- Vill se han live så mycket

Presentation


En typisk tonårs-blogg, spikat med känslo samt vardagliga inlägg. Ps. Bloggar bara då jag har något intressant att berätta

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Transparent Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards