Alla inlägg den 7 december 2013

Av Tilda Cesarion - 7 december 2013 22:22

Har landat här för ett bra tag sen & har haft såå himla mysigt hittills. Blev hämtad utav E & A och for in till Umeå, sen forsatte jag & A mot Obbola och det var så jäkla oplanerat och jag var kartläsare och han bara körde och lyssnade.


Vi gick till KebabneKajse och åt Pizza. Mys det! Med folket :) ... Riktigt skön stämning, kommer definitivt att forsätta hålla kontakten med själva gruppen.


Jag och Adidas gick i Ica och köpte Redbull & Burn som vi redan druckit upp. Gjort små knappar & halsband nyss och vi kommer kanske bygga upp ett pepparkakshus senare, men nu är en film igång! :)


Ingen bild för tillfället -


 




Av Tilda Cesarion - 7 december 2013 14:12

Adidas drog hem klockan ett ungifär, men fick ett meddelande att själva aktivitetshuset ville ha oss på besök ikväll också, så en kille som heter Emil ska hämta mig och sen ska vi åka och hämta Adidas i Obbola.

Så egentligen ska jag försöka få i mig lite mat... Trotts att godiset har tagit över hela magsäcken så jag inte får plats med något annat... Haha! Och sen packa ner grejer i väskan...  Uppdatera i väskan som jag gör nästan varje dag.


Ikväll blir det väl att sova över! Och se klart Scary Movie 5 med guzzarna.

Kan säga att de var en jättesnygg & jätterolig kille där igårkväll! Hoppas han kommer idag också. Puss!


Charader är typ det roligaste som finns....

 


Presentation


En typisk tonårs-blogg, spikat med känslo samt vardagliga inlägg. Ps. Bloggar bara då jag har något intressant att berätta

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Transparent Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards