Alla inlägg under november 2013

Av Tilda Cesarion - 8 november 2013 17:17

Skojar ni med mig då ni säger att boxning är lätt & inte så värst jobbigt?

Jobbigt är det, det bränns... Men forsätter ändå! Har träningsvärk från topp till tå.

Boxning är verkligen den bästa träningen, första träningen var igår med Mina. Schyssta tränare som peppar en & ger komplimanger för ens hårda arbete.


Hahaha kände mig hemma... Trotts att 10 minuter - då vi sprang. Kände jag mig som Bambi på hal is.

 


Idag är det fredag - skönaste dagen! Speciellt efter gårdagens pass... :) Så idag har vi haft film, engelska, klasstimma, lunch & eget val!

Har börjat på en julklapp till mitt hjärta! Håller på att virka. Vi har F & F här, mumsa i sig Pizza & sedan kladdkaka står på listan.


Presentation


En typisk tonårs-blogg, spikat med känslo samt vardagliga inlägg. Ps. Bloggar bara då jag har något intressant att berätta

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Transparent Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards