Alla inlägg under december 2013

Av Tilda Cesarion - 30 december 2013 20:46

Mammi fixa det sista. Nu ska jag packa väskorna serri. F&F imorgon så aa nu är de sista chansen.

Fina naglar vaaa? Haters going to hate idk anyway

Av Tilda Cesarion - 30 december 2013 02:22

Nu är det så att jag har lust att skriva av mig lite.

Har hittat min Youtube-hjälte Gaygod han och hans kille är det absolut finaste paret ever! Såg en hel pussvideo på bara dem två i 10 minuter.Typ det finaste och absolut gulligaste jag sett.


Men homosexuella då? Här ovanför mig får ni ju antagligen en bild av vad jag tycker om dem.

Man har rätten att älska vilken människa man villl oavsett kön, ingen sätter stopp för vem man älskar eller inte. 


Det är vissa lagar som säger stopp i vissa länder som jag tycker är sjukt.

Har aldrig i hela mitt liv varit "homofobisk" .. får bara rysningar utav homofober och tycker det är patetiskt.

Man har rätten att älska vem man vill.

 #pride 


 

Av Tilda Cesarion - 29 december 2013 18:32

Ska börja packa väskorna inför resan med vännerna till Lycksele! Fan va chill att få shoppa lite och umgås med fint folk.

Ska dessutom packa ner nå kläningar & testa dem först, så passar på nu när det är 3 dagar kvar.


Imorgon blir det att köpa Pommac & tomtebloss och hårfärg.

Har köpt in ansiktsmask, läppstift och lösnaglar! Woop.. NU KÖR VI!

 

Av Tilda Cesarion - 29 december 2013 17:45

Denna låt får mig rysningar från topp till tå! Älskar Miley Cyrus. Hon har funnit sin stil & hon får ta skit för det, skämms människor.

Jag bokstavligt talat älskar Miley. Hon är GRYM & stark som fan. Jag får också ta skit för att jag gillar henne... För folk tycker man har usel musiksmak och att hon är jävligt smart faktiskt hon tjänar ju på det hon gör.

Så för varenda visning får hon ju pengar? smartass. Gillar ni inte henne? Lämna henne ifred.


-

Av Tilda Cesarion - 28 december 2013 23:06

Lycksele om 4, snart 3 dagar.

Imorgon blir det packning & inköp av Pommac & tomtebloss



Av Tilda Cesarion - 26 december 2013 03:18

Klockan har nyss slagit 03:13 & jag är såpass hyper att jag är uppe nu.
Känner mig inte alls trött, onödigt att sussa då lixom!?
Idag står shopping på listan efter att jag ätit hos farmor & farfar. Sen ska jag & min kusin My shoppa i stan, jag ska köpa en svart långarmad tröja & neutral färg på läppstift & säkert ett ljus rosa också, vi får ju se, funderat på ett orange under en längre tid.

Sen blir det Hobbit i 3D & hem till destination My efter det enligt planer :)

-

Av Tilda Cesarion - 25 december 2013 18:40

Av Tilda Cesarion - 24 december 2013 21:44

Nyår på Lycksele hotell endast med vänner och utan några välbekanta vuxna. Skönt! Ska dock mest umgås med min andra halva Lisa som jag saknar så in i helvete! Senast vi såg var i Augusti men nu ska vi rocka  rövare på Lycksele hotell med Pommac och tomtebloss och fira 1-3 Januari där.


Puss

Presentation


En typisk tonårs-blogg, spikat med känslo samt vardagliga inlägg. Ps. Bloggar bara då jag har något intressant att berätta

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Transparent Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards