Alla inlägg under juni 2014

Av Tilda Cesarion - 26 juni 2014 22:43

Sjukt kul det var! Nu har det gått 6 dagar utav våran paus innan Pori. Har träffat trevligt folk och målat 5 träd tillsammans med Elsa och nå pojkar som vi hjälpte!

Näst-sista-dagen var det bara 3 som städade utav 22 dock, och jag och Elsa fick bekräftat att vi var dem som arbetat  hårdast och att utan oss hade de inte hunnit! Klyschig komlimang tho. Imorgon är det sista dagen hemma innan jag beger mig till Skellefteå stadsfest och träffar Kim Cesarion (backstage) för andra gången, vilket jag ser framemot något otroligt. Ska njuta backstage med Lisa och pussa på de två, saknade hjärtisarna. Och så ska jag träffa min babe Martina (Mackan) som jag senast träffade i vintras! Denna helg lär väl rocka! Följ min Instagram: Tildaces eller Flickan_utan_namn för bilder från festivalen (rekommenderar den andra, om ni bara inte vill se Kim)


Presentation


En typisk tonårs-blogg, spikat med känslo samt vardagliga inlägg. Ps. Bloggar bara då jag har något intressant att berätta

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Transparent Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards