Alla inlägg under januari 2014

-

Av Tilda Cesarion - 28 januari 2014 21:04

Jag mår bra nu!!! Smile. Låt inte småkryp förstöra dig. För du är starkare än så!!! Påtal om något annat ska sola någon dag & drar med mig Noah tror jag. (Lite solbränna skulle inte sitta fel i vintermörkret)

Av Tilda Cesarion - 28 januari 2014 20:53

I'm ready for your love 

I'm ready for your love

I'm ready for your love

I'm ready for your love


Yes i am!

Av Tilda Cesarion - 27 januari 2014 21:17

Så skönt att ha nyrakta ben! Har nyss smort in dem med min underbara Moringa body butter.

Jag duschade med Body shops kokosnöts-tvål och nu Moringa doftande ben. Kan det bli bättre? Nej! Eller jo om man gosade med den man tycker om så otroligt mycket - vilken jag inte har möjlighet till. *tummen ner*


Imorgon ska jag träna med Noah. Vi har en del att snacka om i skolan också och göra klart Sydkorea redovisningen!

Taggar att träna! Ska ta på mig träningskläder på direkten på Tisdag morgon för jag är för lat för att packa ombytes!

Vi höres bloggläsare.

Av Tilda Cesarion - 27 januari 2014 16:50

Träffade han nyss då jag var inne på Kicks med Noah. Han fick en stel Tilda som mottagande och visade en viss svartsjuka på Noah. Omg. Fick krama om honom och försöka lindra rodnaden då Noah sa "Tilda har pratat mycket om dig" och han log. Hans leende gjorde min dag till bäst.
Den jag älskar av hela mitt hjärta!

Av Tilda Cesarion - 26 januari 2014 22:37

Det är faktiskt sant att jag tidigare i Sommar haft näspiercing, men att den åkte ur då jag sov och inte hade 

plåster på nosen. Den krånglade också. Så släppte några tårar och gick vidare med livet.


Funderar på att ta i nosen igen snart! Har föräldrarnas tillåtelse. Har också funderat på Labret, fyller ju ändå 15 nästa år och skulle va grym match med mitt röda hår.

Labret är så fukkin snyggt! 

 


A.n.g frågor om det gjorde ont att ta i näsan

Svar - Nej! Faktiskt inte :) Men det är för att jag har låg smärt-känsel då andra har gråtit efteråt och under. Men nervös det var jag. Men jag lite men inte så farligt.




Av Tilda Cesarion - 26 januari 2014 22:18









Så idag skrollade jag runt i mitt Instagram-flöde och hittade första bilden. Tyckte att de var ca det gulligaste jag sett

så jag tog och googlade "Ice Cream pig" och fick upp fler bilder.


Alltså jag dör lite. Hur sjukt gullig är inte denna gosse! 

    

Av Tilda Cesarion - 26 januari 2014 22:13

Av Tilda Cesarion - 25 januari 2014 22:04

Milf är en lagom bra film! Det händer otroligt mycket.... Det är upp till er läsare att se! Jag ger den 3,5/5! Alla har ju olika film-smak. Vissa tycker den är löjligt & vissa tycker den är bra.


Jag skratta en del och tycker filmen är grym!

 

Presentation


En typisk tonårs-blogg, spikat med känslo samt vardagliga inlägg. Ps. Bloggar bara då jag har något intressant att berätta

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Transparent Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards