Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Tilda Cesarion - 21 augusti 2014 19:17

Bloggtorkan är inte speciellt torr längre då en UR-SNYGG kille börjat på skolan. Kan ni relatera hur mycket det påverkar ens existens?

Tänkte såhär: Samma gamla tråkiga skola, tills killen klev in i matsalen & allt sken upp. 

Nu får ni nog era egna bilder på hur killen ser ut, utan att jag beskrivit honom, men nu kommer det, det ni väntat på, den efterlängtade BESKRIVNINGEN.


Killen, är en mörkhårig 180 cm lång kille med utländsk utseénde, en mix utav Zayn Malik från One Direction & Kim Cesarion.

Förstår ni då vilken gudskapelse som klampar runt på mig skola? Och tror ni inte att jag var ytterst blessed när jag väntade på mina klasskamrater i andra hallen och kollade snabbt till vänster om mig, och där sitter han på en stol och lyssnar på musik, ögonkontakt fick vi, länge också, för när jag lämnade byggnaden så kollade han efter mig i fönstret precis framför honom. 


Idag på lunchen gick inte koncentrationen så bra heller, han satte sig ungifär framför mig och ögonkontakten kom i vågor.

Han log dessutom & jag upptäckte något nytt: en tattuering på hans bröst, eftersom han hade urringat. OH LA LA!


Kan ni relatera till att läget blir ytterst jobbigt då en snygg kille börjar på samma skola som en själv?
Han går dock i andra året på gymnasiet och är 17-18 skulle jag tro. 

Fick reda på hans adorable name då mina klasskamrater sprang och frågade honom & sa att "det är en tjej som inte vågar fråga själv"  HAHA! Gulligt. 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En typisk tonårs-blogg, spikat med känslo samt vardagliga inlägg. Ps. Bloggar bara då jag har något intressant att berätta

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Transparent Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards